NU ÄR DET SM!!

Ligger här i sängen nu och är oerhört pigg och rastlös. Antar att jag hade ställt in mig på förträning ifallifall och nu har den energin inte använts och jag har inte blivit av med den på annat sätt. Gud vad det kryper i kroppen och Gud vad det suger att bara titta på. Men åtta grymma brudar ska tävla imorgon och jävlar vad jag ska heja!! Har börjat att göra dem snygga med att plocka hela lagets ögonbryn och nu hoppas jag alla nannar gott så de är piggepigga imorn. Annars kan ja gärna ta lite icke-sov för att ge det till bättre behövande. SM 2012, den bara är här helt plötsligt och det känns mycket konstigt men kul är det iaf, det är faktiskt inget som slår gympabubblan ❤


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0