Mitt liv

Mitt liv är verkligen något son riktigt äckligt suger just nu för 1000 anledningar som bara tycks bli fler och fler. Trots det är jag på hyfsat bra humör nu, jag är så överdrivet undermedvetet stressad så jag inte ens är stressad. Har gjort det mesta ja kan för rygghelvletet nu - sjukgymnast, naprapat, osteopat, övningar, vila, läkare, röntgen. Idag har jag fått både massage, laserbehandling och vilat helt från träningen, allt om i hopp att ja ska kunna tävla någorlunda i helgen. Hoppas era liv är bättre!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har spått dig ju, det kommer lösa sig! ;) och du är fortfarande min idol remember? Puusss

2012-05-16 @ 07:34:29
URL: http://juliameinl.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0