Det gäller att vara smart

Alltså idag har jag varit ganska sneaky. Jag blev sur på mamma (vi har lite skilda åsikter om saker och ting när det kommer till träning, sjukdomar och skador...och jag får DAMP) men iaf så har jag fått någon konstig röd ring på halsen som jag vet inte är någon fara, okej jag vet ju inte med alltså joo okej jag vet i princip. Mamma tror ju dock att det är borelia så hon tvingar mig in till citykliniken för att ta ett test i detta finans vädret. (vill bara säga att när vi kommer dit och läkaren tittar på det säger hon att det inte är borelia) men isf, hon vet att jag kommer bli sur pch säger därför innan hon säger att vi ska dit att jag får 500 kr om jag inte blev sur. Jag blev sur men fick ändå 500 kr. Casshhiinnnng. Sicken snorunge jag är, men det är ju dumt att tacka nej till pengar :)

Såhär fint väder var det idag btw;


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0