my life

Halåådär! Inatt måste jag drömt om mitt liv på något sätt, eller alltså om allt jag gillar i en konstig blanding.
Det var nämnligen sommar, vi var på gympaläger, jag var med alla mina kompisar både från gympan och skolan och alla andra och vi hade skitkul, sen så fick någon massa hundvalpar och dom var så söta!! Samtidgt var vi på en resa till något varmt ställe och bara låg o chilla på stranden. Sen åt vi typ glass också, haha om det nu räknas till mitt liv på det sättet! Haha nää men det va typ en fett mysig dröm, det var längesen jag hade en sån dröm...nu ere gympadags! :D


Kommentarer
Postat av: Amy Farrah Fowlers yngre bror

Var inne på Gymnastik.se och såg den glada nyheten att du kommit med i laget. Kul!!! Så när blir den första riktiga landskampen? Är det typ EM i oktober eller blir det nån tävling innan?

2012-03-03 @ 19:01:04

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0