VARNING - positivt inlägg

Fattar ni?!? SKOLAN ÄR NU INOFFICIELLT SLUT!!! Äckel 2:an är över och jag är såååå glad över det, vilket jävla helvete det har varit och har aldrig någonsin varit så skoltrött! Har lyckats skrapa ihop mig inte mindee än 3,5 VG på examineringar! En krönika, ett biologiprov, en fråga på ett svenskaprov och ett kemiprov som va så konstigt så jag typ inte fick något betyg haha. Så sista provet skrev jag idag, det var kemi så jag hoppas det gick bra annars får jag nog vg i den kursen, men jag bryr mig inte så mycket. Och nu kan jag inte göra något åt nånting och det känns gött. Jag behöver inte heller någonsin läsa svenska, historia, engelska mer om jag inte vill och det vill jag inte. NIIIIIIZZZZZZZZZ

Imorgon är det nationaldag och vi är lediga och jag ska soooooovvvaaaaaaa och fixa massa! Sen är det 18-års firande för Kerstin som avslutas med PPP. Torsdag ska vi cykla till Heden för att ha fotbollsturnering (och nej jag är handikappad så jag kan inte vara med) och seeeeeeen vipps så var torsdagens skoldag slut. Sen på kvällen ska jag vara tränare (har precis börjat vara det till småtjejer, skitkul ska det bli) och sen sover massa fins tjejer över hos mig lagom till SKOLAVSLUTNINGEN på fredag. Puuuuuuuuhhh, sen sommarlov. Som jag ska ta tag i strax. Någon som har något jobb så är det fritt fram att erbjuda!

Nej men...man kan ju iaf försöka ha det bra! Att vara positiv har jag hört ska underlätta så det är väl värt att försöka med det iaf.

Puss på er!


ni får en bild på mig och syrran bara för jag sitter på hennes dator och snookar!

Kommentarer
Postat av: Vilka?

Vilka är det du ska vara tränare för, i vilken förening? De småflickorna måste vara sjukt nöjda över att ha dig som tränare.



Ps. Du är sjukt vacker!

2012-06-05 @ 20:07:19

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0