tanter

alltså jag tänkte skriva ett inlägg och lacka lite på tanter men nu precis kom det in en så söt tant i klipp-väntrummet. Hon pratade jättemycket, störde sig på vädret och satt och nynnade. Och helt plötsligt slevar hon upp värsta sedelbunten som hon sitter och räknar haha.

Men tillbaks till de mindre bra tanterna. Killar, ni kommer som tur va aldrig uppleva det för de befinner sig i omklädningsrum. Värst är det på badhus. Jag simmade innan och inte nog med att det inte är överdrivet kul hamnade jag mitt i ett vattengympapass fullt med dessa slags tanter. Ganska underhållande i vattnet men de ska såklart gå upp samtidigt som mig och då kommer vi till det alldra värsta --> DUSCHARNA. Jag säker bara USCH, jag får typ klökningar. De står där med hängbröster ner till fötterna och valkar och skin som hänger överallt och det är bara så äckligt. De skäms knappast, de går obehagligt nära en och de tar typ 1-timmes duschar. Sen tittar de surt på en för att man fortfarande har på sig sin bikini...öööööööööhh ja blir rädd helt seriöst. Sjukt obehaglig situation. SÅ TANTER, ni kan vara liiiiite diskreta med att flasha era kroppar för dom är faktiskt inte jättevackra.


Kommentarer
Postat av: Hejj

Hahaa c:

2012-06-19 @ 17:28:29
Postat av: Big like

=)

2012-06-19 @ 17:28:51

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0