Aktiv chillning

Började med att göra ägg&banan pannkakor efter en snabbis på cykeln och lite rehab. Sen fixa jag lite saker och sen cyklade jag till tåget och åkte till Malmö med oliwisen! Det va mysepysigt och jag blev en kjol, 2 linnen och en plånbok rikare men det känns ändå bra...är helt kär i kjolen!! 

Sen så åkte jag med Oliwia hem och rensade hennes garderob, eller jaa rensade och rensade, hon ville inte riktigt kasta något. Sen kollade vi på water på elephants! Faktiskt väldigt bra och första gången kan ja hålla med pm att Robert pattison är snygg!!!! Och nu kom jag hem till min nya MaBook Pro som mammsi hämtade idag, wiiiiiiee!! Och nu sådär mitt i natten tänkte ja ta tag i mitt liv och städa mitt rum för jag blev så inspirerad innan idag när Oliwia hade det så fint!

Detta är vad jag kallar aktiv chillning. Bara gjort bra saker, ingen alls dötid och ändå har mserier så gött och spribger runt med bara ben hela dagen, underbart!!



Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0