FÖRSTÅR INTE GREJEN

varför är man alltid så jävla trött när man sitter på en historialektion, eller när man ska gå upp i mörkret en regnig morgon och sen är man så jäääävla pigg när man ska sova!? Sitter och är pigg men har varit trött typ hela dagen, alltså det blir ju alltid så har jag en känsla av. Förresten, redan trött på skolan och för er som ville veta har vi fått två läxor och en inlämning bara idag första dagen, thihi kärlek! Nej men alltså, har kommit från gympan också så man kan ju inte slockna på bums liksom. Men iaf var väl ungefär det jag ville dela med mig av, vill förresten att det ska bli snö så man kan få åka pulka. Åkte förra året på nyårsdagen och det var så jäääävla kul så ni anar inte! Bild sen förra året. sol och snö inleddes det med....detta året?! snö? nä. Sol? nä.



påminnelse till mig själv: eftersom det är så sent nu och att det är mycket roligare att skriva detta så ska jag plugga allt imorgon & skicka in landslagsuttagningsansökan, börjar dra ihop sig, wiiho! :D

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0