dagens dissar

ska vara lite allmänt negativ nu och dissa massa saker. Okej inte massa, men 2.

1. jksh"()=#U"W)(YU#("@@ - så irriterad och lite till är jag på min rygg just nu. Den säger aj och det är landslagsuttagning om en dryg vecka. HELVETE

2. När jag sitter hemma och går i skolan är alla mina kompisar i Valdisere och gottar sig på skidor och äcklar sig tillsammans. Tur att jag har Elin och lite andra klassisar kvar i skolan annars hade jag varit jätte lonley. I vilket fall, saknar dom...

3. Nu kom jag inte på mer, förutom just i stunden dissar jag min underbara onepiece för den är SÅ JÄVLA VARM! Helskotta...ska gå o öppna ett fönster

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0