ständigt nästittande och fotbollsorgasm

Alltså har ni tänkt på det, man ser alltid sin näsa...hur man än gör. Jag ser iaf alltid min näsa, kanske för den står lite uppåt men alltså fast  man  tittar uppåt så är ändå näsan där på nått vänster. Så irriterande om man tänker på det...

Och sen en annan grej, va på min livs andra fotbollsmatch idag. HIF vann wihii och det var kul! Och kallt som attan. Men det är så kul när någon spelare gör något så tycker någon på läktaren att det va snyggt så hör man ett "oooooooh" eller ett "aaaahhhh", roligast är det ifall man är helt själv om det. Sen är det ju väldigt kul att se så många hetsiga människor på en och samma gång också. Haha, ja det är kul.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0