hemskt mycket hej

Alltså min uppdatering är ju inte den bästa, men jag har inget kul att skriva så känns fett onödigt att bara ordbajsa. Typ som jag gör nu!
Men iaf...idag är det fristående och sen i helgen ska vi tävla. Fattar ni, tävla? Ommajjgoood! Känner mig inte alls förbered och ska inte köra några volter tror jag :( JNM får gå före men framförallt SM. Detta är bara ett genrep inför nästa helg i Halmstad och jag tror vi är enda laget anmälda för det är Team Gym Open, hehe. Men det är på hemmaplan i lille Höganäs så jag tycker ni ska pallra er dit o kolla om ni vill se lite bra gympa :D
jag har gått cirka 2 dagar i skolan och är redan vråltrött på det, bara ifall ni undrar.
Nu är det fritståående som gäller och idag ska alla sjuka svårigheter sitta, wiho :)

pusss


Kommentarer
Postat av: Liv

Hur får man din autograf?? Wihii<3

2012-04-12 @ 19:36:32
URL: http://livleffler.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0