HALIHALLÅ I STUGAN

Sitter här i "sommarstugan", det är sjukt osomrigt ute, regn och blåst nu så sitter i soffan under en filt. Har inte gjort något vettigt idag, förutom övningskört hit, kollat på gladiatorerna, skrivit in massa spanskaglosor på glosboken, vatt en runda på hunden och letat jobb som inte har gått bra. Snart ska ja köra hem igen och lämna av mig själv på Big Buddah så ska vi käka lite kinamaaaaaaaaaaaaaaaat. Skönt med påsklov och gör precis som jag brukar på lov som jag allid gjort.

1. Njuta överdrivet att det är lov och bara inse att jag ska sova/chilla/inte göra någonting på lovet
2. Inser ganska snabbt att jag inte inte vill göra någonting och får panik och försöker styra upp det genom att försöka komma på massa att göra, samtidigt som jag börjar storstäda på mitt rum
3. Tror fortfaranade att jag inte ska göra något och ha jättemycket tid över till att plugga i lugn och ro är jag känner för det
4. Därför pluggar ja ju intte och när jag nu gör ingenting är det absolut sista jag gör att plugga
5. Mot slutet av veckan är rummet fortfarande huller om buller, pluggböckerna är orörda och den där paniken börjar långsamt krypa sig på igen

KÄNNER NI IGEN ER ELLER?! Jag gör...

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0