GYMPASUGEN

ååh, ligger här i soffan och kollar massa gympaklipp och jag blir ju sååå sugen. Vill bara känna den känslan när det inte är jobbigt att springa, det gör inte ont att springa, sen bara får man världens perfektaste träff och flyger runt på en volt och sen när man landar kommer man ihåg den underbara känslan och längtar bara till nästa varv. Kommer inte bli mindre sugen av att sitta ovh kolla på tävlingar imorn, vi ska ju inte tävla förröm söndag. Men jag ska dit och plågas iaf, heja alla lagen!

Vill bara stanna tiden, skrolla tillbaka lite också men framförallt stanna den så jag får  min vila utan att egentligen behöva vila...hallåååå jag har inte den självdisciplinen att bara inte. iiih...de kryper i hela själen när jag tänker på det.





ååh älskar hur man hör nedslagen i trampetten, PANG POFF


särlek till er....jag villlll villl villl villllllll ju bara aååååååhå

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0