vill gympa

asså min träningsstatistik denna sensommar ligger på typ MINUS, asså verklige kryddeminus. Sjuk hit och dit, inställda träningar hit och dit och sen ska jag iväg till stockholm och missa träningar också. ÅH!

blöööö....ingen gympa på lördag heller för det är läger i hallen och vi får inte plats. Om det är någon där ute som känner att offra sig och låta mig träna någonstans så är det FRITT FRAM! öppan för alla förslag!

Typ såhär känner jag mig;


nu måste jag gå till skolan, fysikprov nästa weho!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är alltid välkommen till GH ;)

2011-09-23 @ 10:21:48
Postat av: linnea

FRITT FRAM! hahahah :)

2011-09-24 @ 12:51:32
URL: http://linneiisen.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0