till: en kille ute i vimlet

hallådär! (alla ni som inte känner er träffade behöver ju inte läsa)
taack tack tack vad glad jag blir!! :)
du låter lite som en gympakid måste jag säga, men SM är ju den främsta tävlingen & nu till hösten får jag tävla min alldra sista Junior-tävling (så fram till nu har det ju blivit fler än 1 tävling per år). Nästa år får jag dock bara tävla på Senior nivå och då är det SM och Svenska Cupen (som SM bara att det inte är SM) sen om man har tur så kan man ju kvalificera sig till utomlandstävlingar, typ NM och EM...(NM ska vi ju tävla nu om någon månad!) så det är alla tävlingar, blir inget RM och sådant för oss. Jag tycker till och med det är skönt med lite tävlingar nu så man får en lååång träningsköttesäsong emellan, när man får tävla både junior och senior kan det bli många tävlingar på varandra iblnad och det är lite jobbigt MEN nu ska jag sluta babbla! Tack igen och bacillerna ska inte attackera mig igen :) Hoppas allt är bra!

puss och kram från faaaay
(försökte dedikera en bild till dig MEN när jag sökte på dig kom det bara upp skumme bilder på tjejer ;s)

Kommentarer
Postat av: Bara jag igen

Tack för svaret! Och jodå, gympa är hur coolt som helst! Vissa tycker dock inte att det är nån sport, i synnerhet truppgympa, men dom vet inte vad dom babblar om. Kräver ju både styrka, spänst, koordination och en sjukt bra kroppskontroll, eller vad man ska kalla det. Själv har jag som bäst nästan klarat av att göra en hel kullerbytta, kanske därför jag är så impad av er som tränar på elitnivå. Snällt av dig att du försökte dedikera en bild till mig, hur man nu gör de? Bilder på tjejer…?? Hm… konstigt! Sist jag tittade efter så var jag iaf kille. Aja, dags för lite mat nu…. Ha de toppen!! :)

2011-09-14 @ 18:46:47

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0