syttånde sepptämber

har gjort så sjukt mycket häftiga saker idag! Och bara för att jag gillar listor så ska ni få en lista på alla saker jag gjort som jag tycker är värda att komma med i denna listan.

- JAG HAR ÄTIT MUSSLA, örk...slemmigt och inälvigt säger jag bara
- Jag har lärt mig att CSI någonting inte nödvändigtvis måste uttalas som en tjock kines
- Jag har kört mig första dubbel med dubbel på helt seriöst jag skojar inte 2,5 månad. (grupperad, kass, lpl, men va fan, måste ju börja nånstans)
- Jag har bekräftat ännu en gång att övertrötthet nog är den bästa formen att ha kul på
- Jag har varit på stööööörsta bowlinghallen någonsin, kryddestor!
- Sofie Håwi har knackat i mitt huvud (observera att det va ända punkten som inte började med "jag")
- Jag (vi) har dansat vårt framtida fristående på mattor för första gången!
- Jag har lärt mig att Living Room endast går att lösas med hjälp av varandra och inte genom att möblera om rummet...
- Jag ♥ höganäs gympelisticksförenish



Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0