sundaaeeey

lyckan som uppstår när man är klar med fysikläxan och matteläxan! pheeewwww....
vill ut och inhalera lite luft så ska göra det efter jag har käkat. Börjar gilla söndagar lite. okejokej dom är ASTRÅKIGA men man missar iaf inget kul för det är inget som gör något kul! Så man kan liksom ta det lugnt utan dåligt samvete och göra sånt man aldrig hinner annars bara för att. Fast för att söndagar ska va okej måste det ju då finnas något att göra som man aldrig annars hinner med annars förstår jag INTE vitsen men söndagar. Jaja over and out! BTW, har börjat kolla på Gossip Girl, är nog redan på typ sjunde avsnittet och det är första serien i mitt liv (förutom Make it or break it) som jag ska se, woho heja mig!

känns inte denna bilden vädligt "freeedoooooom" ?!

Kommentarer
Postat av: Fiona

Åååh, vad stolt jag e Fay!!!! Nu ska du bara börja med Pretty Little Liars också.

2011-09-11 @ 15:36:38

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0