nutidens tankar

handlar surprise surprise om gympa!
fan va det är gött ändå, att bara kuta fram till ett stillastående redskap som står där och jävlas med en, ett bord, en häst (filippa bekräftade idag att mutning av hästan är SÅ inne). Nä men allvar, så fett jävla ballt! Och knasigt och framförallt kul och inte minst sagt häftigt, u(ska vara två prickar över)berballt, undehållande, ganska risky men ändå så FETT! pallar inte mig själv assooooo

fast ändå är jag så jävla irriterad på mig själv, att jag inte lackar mer på mig själv när det går så dåligt som det gör nu! För det gör det ju verkligen om man tänker efter, kör samma volter som jag gjort i över ett år (hallååå va hände med utveckligen?!) och är bara allmänt seg, kör runt volter som jag alltid kunnat svinlätt innan till typ mage. VARFÖR ÄR JAG DÅ INTE MER IRRITERAD PÅ MIG SJÄLV?!?!? jag förstår inte, min natur att typ slått om...jag tänker inte acceptera att jag blivit dålig. Nu ska jag fan bli duktig igen med eller utan irritationen. punkt slut. :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0