newsflash crashbomb ja whatever

he he skoja, jag har inget superspännande to tell ya! Ska berätta om en dag för mycket länge sedan eftersom idag är idag och just då var det ju faktiskt precis samma sak!
jag och min äckelsyrre (som fyllde 19 häromdagen grattis grattis!) bestämde oss denna dagen för att vara bästa vänner. Jag som alltid gjorde som min syrra tyckte ju såklart detta va en fantastisk idé och härmade hela den dagen också och jag va ju svinglad men det roliga va ju att malin egentligen bara lekte en lek så jag borde ju egentligen varit mega-dissad ^^ random inlägg men är såååååå trött på mina egna "det här ska jag göra idag/det här har jag gjort idag" inlägg

peace

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0