lpl

LPL, mitt nya uttryck: lackar på livet (hej fröken positiiiiiv) näää men det är inte lika brutalt som FML, för då hatar man ju sitt liv och det gör jag ju inte, utan bara lackar på det vissa stunder. Typ NU! 1. Hippien i vår klass bär på en pest och har nu smittat alla 2. jag lyckades få fram till mammsen att jag hade lite ont i halsen i går kväll 3. hon lackar typ = får ABSOLUT inte träna 4. hon lackar för jag inte har något sunt förnuft.

okejokej, inte smart att träna med ont i halsen, särskilt inte när jag haft körtelfeber meen jag är ju sååå sugen :( orkar inte inte träna mer, jag viilllllllllll så hååååårt. Så nu ska jag iaf åka till hallen och plåga mig själv genom att titta på gympa utan att gympa själv (som har hänt allt för ofta på senaste). Tänkte göra lite stabiliserings gojs och sen ska vi till torget (tror jag) och se om vi blir Årets Kullakvinnor, spännande!


"ny" bild...hehe

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0