its friday friday

knappt skönt! Vill ni höra mina tre minuter innan jag somnade igårkväll? Japp, tänkte väl det.
Kolla här, jag somnade typ och drömde/tänkte att "gud va det hade gjort ont att bita sig i tungan nu" antagligen låg jag väl halvdrägglandes med tungan utanför munnen annars antar jag att tanken aldrig slått mig. Men sen vaknar jag plötsligt! Och har ONT I TUNGAN!! Först tror jag bara jag inbillar mig för jag kom ju ihåg drömmen lite men asså jag har verkligen ont i tungan, jääädrar vad jag måste bitit till ordentligt!

yeye, time for school! Sovmorgon idag så börjar inte förrän tio, niiiziii! Helgens planer är heldag i malmö/kämpinge för överraskningar och träning, kuuuull :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0