intensiv vecka!

måndag: skola tidigt tills alldeles för länge sen GYMPADAGS
tisdag: skola, extraträning, förfest, årets första PPP
onsdag: skola, gyymmppaaaaaaa
torsdag: skola, gyymppaaaaaaaa
fredag: skola, andas!

och någonstans där ska vi hinna med två biologiinlämingar, ett fysikprov och lite labbrapportskrivning, klagar inte, det kommer bli värre! Fyyy för skolan :( det jobbiga är att de dagar jag tränar åker jag hemifrån på morgonen ungefär kvart i 8 och kommer hem kvart i 10 på kvällen vilket innebär att man måste släpa runt på typ 2000 saker / dag = att man måste tänka cp långt i förväg = jobbigt!

Som sagt klagar inte, lääängat till gympan imorn, haha gympan, det låter som man ska åka till en trähall och klättra i ribbstolar i en rosa ballerina dräkt. Tack gode gud att det är mer än så! :D

tråkig uppdatering, i know! Snart kommer det ploppa upp lite sanningar om mig he he he...spännande va??

har även tvångsbakat med elin till klassen idag (jaa...vi går i 2an på gymnasiet och bakar till varandra varje vecka?!)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0