huvet i gropen

gotta get your head in the grop, you gotta get ya get ya get ya head in the grooop!
nä men tänkte på det idag, guuuuud vilken härlig känsla det är att fasta med huvet i gropen...asså inte så men tiden typ stannar en stund eftersom man verkligen inte kan röra sig någonstans, man är fast. Och sen inser man att man är fast mitt i sitt favoritställe med massa av sina favoritpersoner, måste ju vara det bästa stället någonsin att vara fast på! MEN som pricken på moset kommer man ju faktiskt loss tillslut och inser att man inte hela sitt liv kommer inhalera svettfyllt skummgummi och kan bara springa upp och köra nästa varv! Så jävla toppen! Såååå dit jag ville komma var - ifall du någonsin måste välja var du vill fastna, VÄLJ UPP OCH NER I GROPEN!

mycket gammal film på det klassiska gropdyket

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha har fastnat ordentligt en gång, riktigt kul men läskigt! Skulle göra handvolt dubbelvolt när jag va typ 11, blev 1 ½ volt och så va jag fast.. Tränaren fick dra upp mej till slut.. hehe ;D

2011-10-18 @ 16:01:00
URL: http://rebeccamec.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0