hjärnöverflöd

nu är klockan 23.16, imorse när jag gick upp var klockan 06,30. Jag skojar inte att jag har effekivt använt min hjärna i 15 timmar!!!! Fattar ni?! 15 timmar i sträck minst sagt....skyller det på labbrapporten, blöööö på dom! Jävla katalas, bajs enzym, äckel lever. Nä skoja! jag tycker lever är mysigt, särskilt söndermixad <3

...imorn åker vi till Estocolmo!! Skönt, har inte än ställt in mig på alla timmar i buss, men det lär jag väl göra så småningon (typ imorn när jag reda suttit där en stund då min hjärna antaglien inte börjat fungera så tidigt eftersom vi ska upp CP tidigt = när klockan står på 5.-nånting) tjaa...mina sömnminuter minskar drastiskt! Ändå är jag inte trött, hatar att inte va trött när man ska sova, en sak att det redan är så jävla trist att sova men sen ska man vara pigg också. Det är som att bli lessen av världens roligaste skämt.

Fuck, kom precis på att jag ska ha med mig en kudde, jag ligger i sängen = orkar inte gå och skriva upp det/ta fram en (hej schizo, jag va ju precis pigg, awääh (övertrött) MVH jobbbig shiftknapp) nämen såatte, påminn mig, skicka ett sms på 0709...nä skoja bara. NU ÄR JAG TRÖTT!

tog ungefär 8 minuter, kommer däcka om 2....

känslan som uppstår när man inser att om man färdats ungefär 1270 mil neråt hade jag faktiskt stått på Australien, hihihi =D

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0