cool chey_94


nä men lite cool är jag trots allt, kör bil och sånt (vuxenpoäng - dingdingding!!) ännu coolare är jag som tar en bild på mig själv när jag sitter bakom ratten, heihei.

IDAG HAR JAG BARA PLUGGAT, fatta va hemskt! Och det kommer bara bli värre och värre, tro mig! Blä, hejdå allt som kallas liv! Chillar nu en halvtimme med Kaos i Båstad och lite te (min hals är fortfarande halvknas) sen ska jag lägga mig och LÄSA, lml (love my life) haha palla dessa forkortningar om livet. Hatar att läsa men måste göra det määäää (hade heldre sett ett avsnitt gossip girl hehe). Nämen ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: En kille där ute i vimlet :)

Heey där!

Måste bara få säga en sak, nämligen att du är så jävla ball!! Vet inte hur många gånger som jag dragit på smilbanden när jag läst dina roliga inlägg och kollat på dina härliga bilder. Blir typ alltid på bra humör efter att jag varit inne på din blogg och läst dom senaste inläggen. Underbart med en tjej som bjuder på sig själv och som gör det som faller henne in! Inte för att det spelar så stor roll men det blir iaf inte sämre av att du är väldans tjusig också och att du har en härlig utstrålning! Undrar bara en sak, visst pysslar fröken med truppgymnastik på SM-nivå? Innebär det att det bara blir en tävling om året, alltså SM, eller kör ni även RM eller nått annat? Håller föresten tummarna för att du inte ska få nåra fler baciller på ett tag så att du kan gympa på som vanligt, hoppas att det hjälper. Må så gott!!!! :)

2011-09-13 @ 23:23:15

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0