borsta tänderna

asså det här med och borsta tänderna, jag tror inte jag någon gång på typ 10 år har bortsat tänderna inne på toan stirrandes i handfatet. Näe, jag gör ALLTID något annat samtidigt, ja menar...2 minuter o bara stirra in i väggen när man skrubbar ben? waaaste. Om man nu är duktig och borstar tänderna 2 minuter 2 ggr per dag är det alltså 28 minuter per vecka och 1456 minuter på ett år vilket alltså år drygt 24 timmar!!! (blev lite besviken trodde nästan det skulle vara mer). Men ändå, ett helt dygn tråkig tid per år, då finns det ju helt plötsligt bara 354 dagar per år. Meeen om jag gör massa annat när jag borstar tänderna tar ju båda saker längre tid, så frågan är ju ändå ifall jag inte skulle tjänat tid genom att bara va inne på toaletten, antagligen. MEN IAF, min slutsats är det är okej att borsta tänderna då det är skottår! Renare tänder åt folket det vill säga!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0