blogg?

jag har en blogg? palla? jag stör mig på bloggare? om jag hade varit någon annan och läst min blogg hade jag stört mig som fan på den jobbiga skämmiga människan! Har inte tänkt så innan, men egentligen palla blogga? Men det är ändå ganska kul...skriva vad man känner för och så. Typ en livsdokumentär i tankar i skrift, typ man tänker ju inte riktigt på vad man ska skriva, läser aldrig igenom inlägget innan det publiceras utan man bara skriver, faktiskt ganska skönt. Typ detta inlägget, om jag sett det på en blogg hade jag tänkt "ja okej för jag bryr mig!" nä, men helt seriöst....förstår er som tycker så! Så varför fortsätter jag, detta skulle SÅÅÅ handla om en annan grej, men man ska inte hänga ut folk på internet så då ska jag inte göra det heller...

typ ungefär sådär känner jag lite mig.....

puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: En kille lite längre norrut

Ville bara säga att det är MYCKET roligare att läsa spontana randomsaker som ploppar upp i huvudet än värsta super prättansjösa (tycker att det ska stavas så) inläggen som man skrivit och redigerat en massa innan man lagt in det på bloggen. Så fortsätt precis som du gör!!! Det är ju därför vi gillar dej och din blogg så mycket!!!! :) Men jag kan förstå att man ibland undrar om de man skriver om. Men om nån trots allt inte gillar det du skriver, ja då behöver ju den personen faktiskt inte läsa. Grattis föresten till guldet i fotboll! Men du, vilken gympaförening är du egentligen med i nu förtiden, Ling eller Turn? Och kommer du föresten kolla nått på gympa-VM från Tokyo? (om de nu är nån kanal som är snäll och sänder, brukar ju vara lite si och så med det ibland).

2011-09-27 @ 13:27:55

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0