bild

tänkte att jag skulle ladda upp en riktigt najs bild meeeeeeen jag har ju inga....detta betyder att en fotodag måste anordnas va så sjukt längesen och kan bero på att det bara är jag som tycker det är kul  fortfarande thihitith (skrattar som en 12-åring).

.

punkt

.


punkt är en prick, prick är en bit, bit är en del, del är en, en är en siffra....nä vill inte komma någonstans

JUSTEDE!!!!!! (vänta helst några sekunder för att vänta in något super duper mega viktigt). Jag spillde te på mig precis, på foten....teet var sinnesjukt varmt, det varmaste jag någonsin druckit och spillt för den delen. Helvete vad varmt det var, det var typ så varmt som en isbit kännt sig i öknen. Fattar ni då hur varmt?!?! mm, precis så varmt och det gjorde ont så nu har jag precis slutat tycka synd om mig själv. Funderar på att dygna inatt, känner inte alls för o sova men jag kommer väl däcka starx!

langar min "min mobil är viktigast i världen och när jag tittat på den ignorerar jag allt i min omgivning för jag är så häftig" blick och säger godnatt!

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0