ärr eller r

sitter här och stirrar på mina ben och det är ju helt jävla sjukt hur mycket äckliga märken och ärr jag har på dem. Började räkna men sen sket jag i det, fast vi behöver ju inte krydda liksom med ärren, asså det är ju inte direkt ärr ärr alla utan bara massa märken typ. Men asså bläää det är ju fult liksom vet inte hur jag lyckas, de bara ploppar upp här och där liksom. Nu ska jag lista upp vissa ärrledningar (he he) 1. rev mig själv i en volt 2. rakat benen 3. orienterat 4. gick vanligt och snubbla 5. nää vet faktiskt inte var resten kommer ifrån dock fick jag precis en ny till min samling. Skulle springa upp för trappan och hoppa upp för några trappsteg och missbedömmer helt och missar trappsteget och bara ramlar och köttar upp benet typ, fett onödigt, blev sjukt förvånad, men nu har jag iaf en ny...ganska rund och för tillfälligt ganska blodig


efter orienteringen, fatar ni vad jag menar liksom?

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0