om sanningen ska fram # 4

JAG SUGER PÅ SVENSKA!

har vetat det ett tag men insåg det häromdagen...för det första flyttade jag till England när alla andra hemma i Sverige skulle lära sig allt, sååå lite sympati får ni känna med mig.

Men ok. Bevis 1: en av de första meningarna på mitt historiaprov var "bonden brukade hans gjord" Vem fan stavar jord som i mark med G innan?!?

Bevis 2: "jag har precis sjösatt båten" jag: "jaha då måste du ju simma in"....sjösatt är inte = fastnat mitt ute i havet...

Bevis 3: ni vet uttrycket "jaa men det är Kurt(kom inte på något bättre namn) i ett nötskal" har alltid trott att man sa så när någon gjorde något dumt. typ ååh jävla nöt! Lite samband finns det ju men rätt är det ju inte rikritgt

Bevis 4: mamma: "nä fay, du får stanna hemma ikväll" jag: "men ååh, vill du att jag ska leva i celibat eller?!" numera vet jag att celibat inte är = leva avskild från omvärlden utan något helt annat, typ fail.


kanske bäst att sätta på sig ett par glasögon och leka smart

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0