dagens sjukaste

årets sjukaste, tjaaa faktiskt mitt LIVS sjukaste (beroende på hur man ser på saker och ting) sak hände mig idag! Gissa vad?!

JAG FICK STÅ UPP PÅ SKOLFOTOT!!

Det har aldirg någonsinn hänt mig, kommer aldrig någonsin hända igen (om jag inte börjar i en klass full med dvärgar). Sen behöver vi ju inte nämna att vi fick välja position själv...men ändå! FETT!!! Nu vet jag hur det känns!

Känns också skönt att få det avprickat från min "att göra innan jag dör" lista! Så slipper jag ängna mig åt att va lärare när jag blir stor! Toppen!

möjligtvis kan ett skolfotokolage ploppa upp sen när jag får klassfotot och påminns om att jag faktiskt stod upp :D

Kommentarer
Postat av: linnea

och jag fick sitta! :O

2011-10-04 @ 19:01:10
URL: http://linneaoster.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0