om sanningen ska fram # 5

jag är lite smårädd för kineser...
asså detta låter hemskt men jag kan inte hjälpa de. De känns lite som de är som katter...Dessutom är de hemska mot djur och sen jag såg de där klippet på den lilla tjejen som blev påkörd är jag helt sinnesrubbad, är detta människor vi ser? Vad hände med deras moral, de enda de bryr sig om är framgång?!

DETTA ÄR VERKLIGEN ATT DRA ALLA ÖVER EN KANT!!!!!!!! Kom ihåg att jag tycker det, jag älskar kineser också och är inte ett dugg rasistiskt, har massa chippe kompisar som jag tycker jättemycket om och inte är det minsta rädd för!!

men det är ändå något med dem, alla ser typ lika dana ut, okej FAN VA JA KRYDDAR. men ändå lite. + alla små gymnastungar som dock är vädligt söta men beter sig som robotar! Hade dock på ett sätt velat vara en liten kines gymnastunge eftersom dom är så grymma fast minus allt det plågsamma

okejokej nog för det!

Kommentarer
Postat av: Anonym kines

Vi kineser ser INTE lika ut. Inte för fem öre

2011-11-26 @ 00:38:24
Postat av: Simon Tham

Alla Kineser ser INTE likadana ut.Du har faktiskt fel.Dom gör verkligen ej det.Finns aaaassnygga kineser och halvkineser killar som är supermodeller med. Simon Tham är en av dom.

Ralph Lauren Burberry Gucci Dsquared Hugo Boss är bara några han jobbat för.Finns många mer än han men han är en av många.

Här kommer en av dom.

http://models.com/model_culture/model_of_week/simon_tham/4.html



http://beautifulwomenandmen.blogspot.com/2011/04/simon-tham.html

2011-12-24 @ 16:39:49

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0