NM SILVER

weeehoooooj, blev ett NM silver iaf och vi är nöjda! Fantastisk helg där jag för en gångs skull tog vara på tävlingen för shiit det är ju faktiskt så jävla kul! Men asså, det är något speciellt med att just leva gympa, allt är så härligt, allt är så mysigt och alla är så jävla konstiga och det är så jävla GÖTT & såklart gillar ju alla att gympa som är det bästa som finns, ville bara förklara min kärlek till både gympa och bästa bästa brudarna som jag saknar som attan redan & alla som hejjade och kolla webbtv såklart, alltid lika kul :) nuuu fullt ös medvetslös till JSM!! Längtar till jag kan hoppa in i gympabubblan igen (fast jag har inte riktigt kommit ut än)..

Kärlek till gympelistiken!



Kommentarer
Postat av: sandra

grattis! ni är så otroligt duktiga! :D

2011-11-14 @ 17:55:29
Postat av: Anonym

du är så jälva grym du är min idol! såg dig på nm

2011-11-14 @ 19:46:29

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0