Jsm!!

Hallå där på er! Hade precis genrep, så nästa gång vi kör volter blir på tävlingen på lördag, känns verkligen inte så, allt har gått i ett på senaste, vet inte ens varför jag tar mig tid till detta när jag hat så mycket annat i göra. Men iaf, två prov imorn...sen äääännnttlliiiggggeen kan jag hoppa in i gympabubblan! Kommer dock behöva hoppa ut snabbt som fan igen pga äckel skolan (är så trött på den). Så nästa gång jag skriver blir efter tävlingen antagligen, med förhoppningsvis en JNM plats rikare. Fick förresten mitt andra VG igår på en svenska krönika och kommer antagligen fixa två till imorn.... Hehe de bara rullar in nu.... ÅHHHHH låt mig bara få gympa och ha de gött någon gång!!! Jaja iaf, ska bli kul i helgen :) pussssss och kram!!


Kommentarer
Postat av: Em

GRATTIS TILL GULDET! Ni körde super! :)

2011-12-04 @ 17:01:28
Postat av: Tomp

Grattis från mej med!!! Faktiskt så att ni var ganska så överlägsna i Västerås.

Hittade förresten en liten video om/med dig:

http://www.gymnastik.se/Ungdom/Flickisse/YoungGuns/Fay/

Måste komma ihåg att be om en autograf om jag träffar dig nån gång. Den kan ju bli värd lite pengar nån gång i framtiden…

2011-12-05 @ 23:18:48
Postat av: Sofiarosa

Haha, vad paff jag blev när du kommentera. Läser du min blogg? kram!

2011-12-06 @ 23:47:05
URL: http://sofiarosa.devote.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0