hej till er mine damer og herrer!


haha skickar lite glädje till er! Vem fan är den där Markoolio egentligen?! Så skön! hade velat ha honom som storebror!

Men ok....jag = en mycket dålig bloggare just nu och jag är nästan helt bombis på att ni inte vill veta varför.
Men så säger ja det ändå ;PpPP;;PPp JO, SKOLA, JÄLVA!"?#"=?`@@* SKOLA!! Är så skoltrött, vill inget mer än att vira ihop mig till en liten boll och studsa iväg när jag ser mekanisk energi, buffertar, innovationer, derivata eller varför inte spiroteker?!?! Det hjälper så inte att jag har fysikprov på fredag, ska änga hela helgen till att plugga och sen nästa vecka (wiiihooo week of hell!) så är det inget mindre än engelska redovisning, spanska prov, kemiprov och biologiinläming och varför inte för all del lägga ett JSM på det?! ÅH JAG BLIR SÅ LACK! Vill bara studsa vidare (helst en rosa boll vill jag vara) in i gympabubblan igen där allt är så gott!! (läs på danska)

så ja thats why, bli inte förvånade om jag inte uppdaterar förrän efter JSM, mitt huvud är typ sprängfärdigt och all tid har typ försvunnit, tooo baaaaad. Hemskt ledsen. & allt det där. Hoppas ni har det bättre!

Nu iaf lite gympa som kommer va så skööönt!! icke månge träningar kvar nu, totaly crazy!!

PUUUUUUSSSSS

Kommentarer
Postat av: :o)

Nä, nu måste jag bara få ställa en väldans kort liten fråga. Jag har dock inga som helst förhoppningar om att få ett svar... ;) I synnerhet inte nu när fröken är mer stressad än vanligt. Men i alla fall så måste jag ändå få ventilera min lilla fundering. Eftersom du läser fysik och kemi och såna jätte intressanta grejer så gissar jag att du gjort misstaget att välja naturlinjen på gymnasiet, right? Samtidigt så håller du på med gympa på en hyfsat hög nivå. Jag menar det är ju liksom inte kreti och pleti och allehanda annat löst folk som far till granlandet i väster för att representera nationen i gympastik. Således drar jag slutsatsen att du allt för ofta flänger omkring med en träningsväska över axeln och att en å annan timma i veckan spenderas på en tumblingmatta, i en grop fylld med mysiga skumgummikuddar eller fritt hängandes i luften samtidigt som du gör en massa fräcka skruvar och volter. Vidare är det numera allmänt känt att du då och då uttrycker en viss frustration över din skolgång och dess innehåll. Så med denna information som underlag undrar man då hur fröken ändå lyckas så bra på alla proven. Om jag inte minns fel så fick vi nyligen se ett litet utdrag ur ”resultatrapporten” där vi kunde konstatera att det var MVGn rakt över, förutom ett litet VG som dock var en engångsföreteelse(?) Så hur är nu detta möjligt? Kan det möjligen eventuellt kanske vara så (även om det är HÖGST osannolikt) att du faktiskt är väldans smart??? Typ att du har en IQ på 512 och att du har ett fotografiskt minne som gör att du kommer ihåg allt du sett och läst? Kanske är du också väldigt taktisk i ditt pluggande, typ att du sållar och bara pluggar in dom biologiglosor som har störst sannolikhet att komma med på ett prov?? Eller är det mer att du måhända är en fena på att utnyttja tiden till max. Vi har ju reda sett prov på hur du kombinerar läxläsning med stretchning och balansövningar på pilatesbollar. Kanske är du en sån som tycker att tiden mellan det att du plingat och då du stiger av bussen kan användas till nått vettigt, typ som att smsa samtidigt som du memorerar det periodiska systemet? Det hela känns onekligen som ett litet mysterium som vi (dina kära bloggläsare) behöver få redan på!!! Det skulle uppskattas väldans mycket om du kunde ge nått svar så att man kan stilla sina funderingar. Nåväl, i annat fall så går nog livet vidare i alla fall!!! :) Och jo, till sist... Lycka till i Västerås!!!! Får se om jag letar fram min Höganäs GF-halsduk och kommer förbi och hejar på er. God natt!!!

2011-11-24 @ 00:13:38

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0