dagens tanke...

asså inte för o vara sån, men ibland är det så jävla jobbigt att vara trevlig och moraliskt korrekt och allt de där! Nu ska jag berätta en liten historia om en liten ful unge på 17 år;

Elsa har varit i skolan en hel dag, förutom vanlig dag är det grupparbete, det ska va innovativt, nytt, coolt, bäst och ja allt de där. Kul tyckte Elsa först men sen insåg hon hur bajsigt det egentligen är. Alltså har hon haft en väldigt jobbig dag med bland annat rosa läppstift.

Sen ska Elsapelsa iväg o träna och sätter sig på bussen, tidsanvändade som hon är tar hon upp en bok som måste läsas ut trots att hon hatar att läsa. Förutom boken sitter hon samtidigt på facebook på hennes nya coola mobil samt smsar med massa kompisar eftersom hon är så otroligt populär. Hon har en fet, STOR väska och en stor jävla påse med sig som tar mer än ett helt säte. Väska, påse, Elsa, bok, mobil - jaa det är mycket på ett litet säte på bussen.

Just när hon sitter som skönast kommer en ny skara tanter in på bussen, det är fullt på bussen och mina väskjävlar tar upp ett säte. SNÄLL OCH MORALISK OCH ALLT DET DÄR SOM ELSA NU ÄR tar hon bort sina väskor, sätter sig obekvämt och tränger ihop sig + resterande delar på ett säte så en tantamän kan vila sina skrangliga ben där och snabbt som fan kommer en tant o sätter sig.

Elsa är inte bitter eller så, men ärlig talat, tanter ska träna, inte sitta ner, vi ungdomar är världens framtid, LÅT OSS HA DE BRA OCH SKÖNT VAVAVA?! Elsa tänkte sedan, varför satt ja inte bara kvar som jag gjorde? skönt, bekvämt och otrångt, aldrig kommer ja träffa de på bussen igen och de kommer aldrig hetsa mot mig att jag inte tog bort mina väskor. Men Elsa är så moralisk som man ska vara, finns + och -, som i allt och alla (punkt, punkt, punkt)

Elsa ville mycket gärna ha med sin historia på min blogg xD ;Pp ;d

Kommentarer
Postat av: julia

och elsa heter egentligen fay stensson? ellooer? ;)

2011-11-17 @ 15:34:12
Postat av: Liv

Julia: och elsa heter egentligen fay stensson? ellooer? ;)

Svar: Tror det...Haha:)

2011-12-12 @ 21:14:15

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0