sweet potatoes

ska väl hinna med ett inlägg här på kvällskvisten, är hemma från en sjukt lång dag
har både varit i skolan, i höganäs och tagit emot kommunens firande (vilket innebär bland annat 25 euronäs!!), varit i lerberget och chillat i staden med dom vanliga. Rätt bra dag, spontan, precis som det ska va, känns precis som sommar!

Imorn ska jag iupp tidigt för vi ska sticka till småland under dagen vilket innebär alldeles för många timmar i bil...tråk! yeye...& söndag gymnasterada träning hela dagen, gött!!

vanligt sånt här bladder är så himla tråkigt att läsa om så fattar inte varför jg skriver egentligen. Nu ska jag se make it or break it tills jag somnar.

nattinatt


miss ya

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0