SENASTE


har blivit en hel del plankande i skolan...


PPP med "obligatorisk" vinspillning = salt...


kännt mig lite peachy peach...


döpt lite ungar...


gett nårra småkids mina solglasögon...


haft en konsert, (har inte börjat sjunga än, därför alla står med ryggen mot)...


sytt en klänning åt syrran...


happat med o lite i hallen...


firat mammsen som snart är inne på dödshalvan...


ritat ännu en prick på vår bajs-hund som blivit 7 idag!!...


sist MEN ABSOLUT INTE MINST har vi räddat världen på Kemira...

Kommentarer
Postat av: Fia

Inte visste jag att du var duktig på att sy också :) Jätte fin klänning Faysan!

2011-05-28 @ 15:41:09
Postat av: Ida

Oj! Har du sytt klänningen? Kan du inte lägga upp en bild på hela klänningen? :D

2011-05-28 @ 19:51:21
Postat av: Kille längre norrut

Hallå där! Jag hittade till din blogg av en slump när jag surfade runt lite här och där. Hade egentligen inte tänkt att skriva nån kommentar men inser att jag helt enkelt inte kan låta bli. Iaf så verkar du vara en helt galen tjej, alltså på ett positivt sätt :) Vet inte hur många av dina inlägg och bilder som jag skrattat åt. Ta bara den sista där du ligger på magen på skåpen. Alltså hur kommer man fram till att ”nä vänta, jag lägger mig på mage uppe på skåpen och så tar vi ett kort vettja”. Man kan ju inte undgå att fundera på vad det är för tankar som snurrar runt i ditt huvud ;) Vad tycker förresten dina kompisar, tycker dom att du är normal eller? Hur som helst så är det härligt med människor som bjuder på sig själva, det blir liksom så mycket roligare då. Kul också att du håller på med gympa! Är sjukt imponerade av er som håller på, själv kan jag knappt göra en kullerbytta… Synd att jag inte hade vägarna förbi Halmstad när du tävlade, hade ju varit kul att se dig in action. Aja, de får bli en annan gång. Ha det toppen och fortsätt med din sköna blogg!!! :)

2011-05-29 @ 20:24:49
Postat av: vera

hahah hon driver ju!

2011-05-29 @ 22:12:10

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0