feel with me man

känner jobbigheten (nytt ord?) när man kommer hem från träningen och fortfarande är speedad. Don't know why men ibland så är det bara så. Men livet goes on man, life goes on man. haha en jävla massa män i detta inlägget tycker jag! Men det gör inget för män kan ju vara rätt trevliga ibland. Nu ska livet leka vidare och guud va jag blev sugen på jordgubbar....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!
here comes a pic of some strawberries! en jävla massa engelska i detta inlägget as well. Passar på tt förklara min HAT hatred for my english lärare, usch vad jag äcklas på honom!

SOV GOTT MAN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fay..det är aldrig bra att skriva om hat till personer i bloggen. Ta från nån som gjort misstaget.

2011-05-03 @ 21:29:00
Postat av: Anonym

Du kanske ska tänka på att inte skriva om att du hatar folk.

2011-05-03 @ 21:47:40

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0