KILLER GAME

idag har nog varit den mest händelserika dagen någonsin, började på morgonen när jag fick volta av mig en massa på skolgympan haha...nä men 5 min på en sunkig trampett och en hinderbana med hög höj och tjockmatta gör ju benen de automatiskt. Var faktiskt sjukt jobbigt, vi kuta runt över 15 varv i en sjukt jobbig hinderbana och nu är jag TRÖTT! fast ändå inte för jag har sprungit lite mer idag, KILLER GAME!

jag=sjukt dålig = dog inom två timmar!

men jag förökte faktiskt döda mitt offer...smög efter honom med purjolöken och BAAM precis när jag skulle slå springer han iväg och jag hann inte ifatt :( misslyckat, så nu vet hjan ju att jag ska döda honom MEN han vet inte att jag har åkt ut heheheheh, så varje gång han ser mig nu blir han sjukt skeptisk hihihi

CHABUJA!

snart dags för fristående!

Kommentarer
Postat av: Fiona

Kaxig?

2011-03-23 @ 19:30:40

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0