fortsätt simma

HEJ IGEN! har bara varit en runda om Mars men är hemma nu igen tack och lov! Det va himlans kallt där!
stannade på Gateway 165 on my way home, handlade svarta klumpar och råkade spruta zombielukt i ansiktet, tur att jag har goggles på mig annars hade jag inte kunnat se var jag skulle landa.

översättning; HEJ! har varit hos darLINGsarna igår till idag och det va himlans trevligt!! Stannade på ICA påvägen hem och dadden köpte grillgojs till det fina vårvädret idag och jag hängde på sminkhyllan och fick med mig två saker hem och sprayade även parfym i ögat...så kan inte riktigt kolla där det är ljust nu.

yeppyäh, ska nog sätta mg i solen en stund och skriva på ett muslim-arbete!

hajpuss!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0