biodiesel

dräktprovning (wiiie vill ha dom nu), massa formationer och massa dansande senare stter jag här och är helt slut! hes är jag också för den delen och det börjar bli riktigt jobbigt så hade behövt några anti-hes piller! Oj gud...svarade precis mamma och jag skrovla inte :D  måste vara mitt dunder te med typ 50% honung ;)

imorn är sista dagen typ på NRJ veckan och vi fick fram biodiesel minsann! Visste ni förövrigt att 80 miljoner djur slaktas varje år i Sverige :( usch stackars små djur som lever för att dö

nä, inte sånna hemska tankar...ska hoppa i säng nu och vill inte tänka på hur mycket vi har i skolan så drömmer om något trevligare istället, hmm va kan de vara?


langar en gammal tid från gamla goa tider ;) nä..men typ sant. Sommar, jordgubbar, glass, och största problemet va om syrran käka upp glassen?? vem tackar nej liksom? Nä tänkte väl det.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0