8 + grader!!!!

åååh, nu börjar det bli riktigt kul att gympa. benen har liksom fattat att dom ska springa och huvet har fattat att den vill gympa :D

om prick en timme beger mamma och jag oss till malmö med fiona och hennes mamma, vi ska se på dansteater :) Sen drar jag och filli direkt till johanna så får vi se vad kvällen bjuder på :D

imorn ska jag plugga satan i det, uppsatsen ska bli helt klar minsann

pusspåeralla!

tyckte en sommarbild behövdes...bruna spontana och allt är bara så allmänt bra, vill ha sommarlov!!

Kommentarer
Postat av: Tasha

haha vad häftigt! :) jag träffade henne på min språkresa ;) och vet inte om jag sagt det här innan till dig, men fyfan vad snygg du ser ut på din header!

2011-03-13 @ 21:59:57
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0