lackar

jag får inte åka till kerstin ikväll, trots att det inte ställer till några problem för pappa MEN jag får ändå inte. Jag förstår liksom inte problemet, blir så lack!
MEN innan, när pappa fjäska för att jag skulle vara hemma sa han att jag skulle få 1000 kr om jag stannade hemma, och nu tvingar han mig. Jag ska ha mina 1000:-. Dessutom slog vi vad om att han skulle ha magrutor förrförra sommaren och han har ännu inte fått det, vi slog vad om 1500:- . Dom ska jag också ha. Och nu stryker jag hans skjotor som han lovade att ge mig betalt för. Men förbetalning gav han mig 500:-. Dom har jag redan fått.

Jag SKA ha mina alla mina 3000 kr, men jag är ändå inte glad för hade heldre åkt till Kerstin :((

såhär känner jag mig nu

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0