home sweet home

efter en spårad kväll, alldeles för många timmar på en buss, två väldigt mysiga och braiga dagar i Hunnesbostrand och en alldeles för lång bussresa hem är jag ganska mycket fattigare men också HEMMA! Eller nästan iaf, sitter i lägenheten och äter min sallad, haha...knappt förvirrad, gick in på ica o köpte salladen, betalade för salladen och gick utan salladen så den lille expiditiden kom springandes efter mig, hehe. smart tjej! SNart är det dags för lite fristående och sen ska vi direkt hem till Sofie o fira SM guldet!! Sover hos Håwi sen får vi se vad som händer imorn, klockan 18.00 är det iaf träning!! Fan vad jag längtar att komma igång igen, har bara suttit o latat mig de senaste åren typ känns det som. Sen mådag bär det av till Lingvallen...så jävla gött!!

Nää, nu får jag sluta! Ha det fint allesamman :)


WALLA UDDEVALLA!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0