vill bli...

... FRISK NU! Det är emot min kultur o sitta still :(

bilden är nu utbytt mot en bild när jag tappert pressar i mig smultron (eller väldigt för små jordgubbar) för att bli frisk...

Harry Potter va bra förresten!! såg sista idag med linnea & liwi! & nu är gymnasterada folket hemma! Kul för dom att dom har haft det bra (inte alls avundsjuk) ploppar bara upp fler och fler härliga bilder och uppdateringar om hur bra alla haft det, kan ju faktiskt inte hjälpa att jag blir så bitter...och förlåt för alla tråkiga ego bilder på mig när jag är så äcklig, snart ska det komma bilder på mitt extremt nystäda, sorterade rum. Har bara en garderob kvar att gå igenom & lite annat. För jag har haft ett "liv" när jag varit hemma. Tack för alla som underhållt mig iaf, ni är sniiilllaa

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0