tack alla söta

som är så snälla mot mig och ger mig onödigt mycket pengar för att stryka skjortor (pappa) och alla andra som bryr sig! Har faktiskt blivit en sjukt cool vattenspridare rikare, och två söta armband och en necessär typ (:
så nu ska jag vara "positiv" en stund. Idag har jag storbakat macrones och cupcakes meed filippa och det gick sjukt bra!!!!!!!! Så här skulle de se ut;

snart kommer en bild hur de faktiskt såg ut på riktigt!

Snart kommer även bilder var jag hittat på när jag inte haft något liv :) blandannat feterensat och städat mitt rum, ritat svampbob och kollat på sjukt många gympafilmer.

P.S. Jag väckte lite rörande känslor på den hemska bilden i förrförra inlägget så den ska genast bytas bort mot en minst lika ful men inte riktigt så obehaglig. D.S.
P.S2. Nu ska jag bläddra i H&M katalogen innan jag somnar, hoppas på lite finigheter D.S2.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0