senatse dagarna så har jag...

slått mitt yatzyrekord 8 gånger....
kollat på 7 filmer (jag är ingen filmmänniska)....
spelat klart alla mina spel på mobilen....
gjort minst 20 försök på att sova på dagen....
ätit 5 twisters....
6 apelsiner....
5011 svarta vinbär...
typ 50 isbitar.....
druckit 3 koppar myntate....
minst en liter nyponsoppa....
minst 5 liter flädersaft....
minst 10 liter vatten....

verkar det inte som jag har haft kuuuuuul?! dessutom är jag undernärd på gympa, har bara hjulat två gånger och stått lite på händer sen i torsdags :( & drömt om gymnasteradan 3 dagar i rad MEN nu ska jag bli frisk!! jag kommer vakna utan feber och tar flyget till Schweiz så ha det bra här hemma!!

så här har jag typ legat i tre dagar, i hängmattan, i skuggan, blek och ful! (OBS:bild borttagen, för ful!)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0