deprimerad

men har gråtit klart för dessa dagarna, orkar inte deppa mer. Vila 2 veckor sen får jag reda på om det jävla viruset har ställt till med mer (i värsta fall körtelfeber och då kommer jag avlida av träningssug och irritation i TVÅ MÅNADER). Jag har inte ens nämnt att jag missat gymnasteradan, surt som fan. MEN som sagt skulle inte va bitter, man ska ju dricka mycket när man är sjuk och det är ju inte lönt om jag bara gråter ut allt. Idag har jag varit mitt första sociala på hur länge som helst känns det som, balice och linnea kom hit och dippa grönsaker och kolla film :) nu har jag kollat på Sverige-matchen och såg precis att de förlorade men tänkte att jag ändå skulle dra nytta av Sverige gymnasterada kläderna som jag inte fått någon användning för och hejade lite, inte så aktivt dock för jag håller på att storstäda mitt rum.


tillfälligt "glad"

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0