whatever

är lagom mör i kroppen nu efter typ två timmars styrka, fotjävlen vill inte riktigt ge med sig men vägrar vila i mer än en vecka så på söndag ska jag köra i vilket fall. Och på lördag men då är det bara fristående. Ska prata lite med den ikväll tänkte jag.

Får se om jag orkar dra mig upp från soffan, är faktiskt lite stå-på-händer sugen...

imorn blire pluggelipluggdag gissar jag på och jag längtar till nästa vecka jättemycket ---> GYMPA! STUDIEDAG! VAL THORENS!


tänk så fint det kommer bli sen till våren :)

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

Vilken fin Header du har tjejen :)

2011-01-19 @ 23:35:49
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0